Social icons

Het is al even geleden dat ik het kleedje dat ik vandaag post naaide. 
Instagram wist mij te vertellen dat het 7 mei was dat die het levenslicht zag. 
Het kleedje werd de hele zomer véél gedragen en ook nu doet het nog perfect dienst als herfstkleedje. 
Met de kleuren kan je dan ook gewoon alle kanten op voor te combineren. 
Het gaat hier dan ook over 'het mooiste stofje ooit'!
Vraag dat maar aan al de gelukkigen die zo een stuk bemachtigden bij MonDepot, daar vloog de stof in razendsnel tempo buiten!




Het kleedje dat ik maakte is de Laure van Straight Grain patterns.
Eén van mijn lievelingspatroontjes!







En nu pas verwerkte ik het stuk dat over was, ik was het al lang van plan maar het bleef liggen. Aangezien de dochter groeit maar de stof (helaas) niet werd het een nu of nooit project.
Een rechte lap gerimpeld aan de elastiek, een mooie rimpelrok is het resultaat!
Als ik ze zo vanmorgen samen zag staan, zo mooi samenhorend smolt mijn hart!
Wauw!
Het samen foto's trekken verliep minder romantisch dan ik in gedachten had, de oudste en haar pre-puberale streken weet je…
Ach, wat zie ik zie graag, en al het liefste in een zelfgemaakte outfit :-)







2 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M