Social icons

De nieuwe trend, pastelkleuren, ik vind ze super zowel voor kleren als in het interieur!
Mijn laatste bestelling in Amerika kleurde dan ook bijna volledig pastel.
Het eerste stofje dat ik koos om te gebruiken is er eentje uit de Arizona collectie van Art Gallery.

Tot nu toe was ik een voorbeeldige volger van patronen, ik week niet af van het stappenplan of van het patroon. Maar de laatste tijd komt de drang om wat 'buiten de lijntjes te kleuren'.
Op pinterest uren doorbrengen en andere blogs lezen daar krijgt ge zo wel wat ideetjes van.
Er worden veel kleedjes gemaakt nu met rekker in het midden, deze probeerde ik nu uit.
Patroon wat aangepast, er bescheiden kapmouwtjes aangetekend en een boord met plooien aan de halslijn… En het resultaat voor mijn eerste zelf gefabriceerd kleedje mag er best zijn vind ik!




Nog steeds gefrustreerd door het slechte donkere weer, wie ging er met de lente lopen, trokken we foto's in de bibliotheek.






Gelukkig was het er lekker warm en konden we de gilet even uitspelen :-)
Het boordje geeft toch een mooie extra aan de jurk!







En nu moeten we weer op zoek naar wat nieuwe ideetjes voor de volgende jurk, het is toch zo een fijne verslavende hobby! Zeker wanneer je fijne lieve respons krijgt op wat je maakt!






 Patroon: zelf wat aangepast, begonnen met basis jurk uit SVDHZ 
Stof: Triangle tokens mint van Art Gallery 
Cardigan: Jbc


5 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M