Social icons

Een tijdje geleden maakte Deborah van Toertjes en Pateekes reclame voor nieuwe stofjes die binnenkwamen bij MonDepot. Ze maakte een prachtig exemplaar van de Jackie mantel van Ienemiene.
De kleuren van het jasje zijn prachtig, met gevolg, ik was weer verkocht voor de stof.
Om 20 uur stipt voor de pc want bij MonDepot moet je snel zijn om een metertje stof te bemachtigen!
Gelukt! Ik blij :-)

Het is een beetje plagiaat, ik maakte met de stof ook een Jackie mantel. Hiervoor maakte ik ook al de Maelle maar die vind ik niet zo mooi vallen.




Het idee van de zakken is ook al een 'gepikt' idee. Wel veel handiger dan de kleine zakjes in de zijnaad.
Een mega bloem hoort thuis op de jasjes, dat staat als een paal boven water!
En omdat Nona een echt meisje meisje is kon ik niet weerstaan aan de bijpassende handtas!
En gelukkig dat ze ermee is.






Op zo een mooie lente dag gaan de meisjes na school graag is spelen op het speelplein. De ideale plek voor het nemen van vele foto's.
























Ze speelden, en speelden en mama, die trok foto's en foto's en…








En ook nog een foto waard, mijn mooie Me Toezie labels!
Metoezie komt trouwens van Nona, ons toesje (koosnaampje kreeg ze door de talloze kussen die ze dagelijks uitdeelt), mijn toesje, Me Toezie!




Patroon: Jackie mantel van IeneMiene
Stof: Max en Lola van bij MonDepot 
Knopen handtas bloem en diadeem: Veritas



5 opmerkingen

  1. Wat een prachtig manteltje!! Het staat haar zooo goed!! En alles tot in de puntjes mooi gecombineerd! Prachtige foto's van een mooi en gelukkig meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi jasje en de speeltuin is inderdaad een heerlijke plek voor fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. En ook een mooi labeltje, vanwaar heb je dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Label komt van bij iedereen uniek, heb er paar maand op moeten wachten door problemen met hun leverancier of zoiets. Daarna zijn ze ermee gestopt.

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M