Social icons

Tijdens het online shoppen van stoffen in Amerika, buiten het naaien zelf mijn grootste passie, kwam ik een heel kleurrijk mooi stofje tegen. Beetje anders dan anders vond ik.
Toch maar een yard besteld en eens toegekomen was de kleur nog veel mooier dan online!
Mijn man vind het een stofje van begin de jaren 90 :-) Nu met de top 500 van de 90's de ideale moment om met de muziek uit onze jeugd op de achtergrond  het stofje om te toveren in een kleedje!

Ik koos voor het lotta kleed van Compagnie M in combinatie met een roos effen stofje en haalde ook mijn kamsnaps nog eens boven.





Ben heel blij met het resultaat, de kleurtjes staan haar goed. En heel dankbaar om te combineren, zo een stofje met veel kleuren.



























En zakjes in het kleed, dat is altijd een leuke extra om een hele hoop spullen in mee te sleuren. Wel steeds opletten bij het wassen dat ik de zakken leegmaak want soms kom ik wat tegen hoor! ;-)




Patroon: Lotta dress van Compagnie M
Stof: Alexander Henry, urban sprawl Natural Bright van bij fabric.com





4 opmerkingen

  1. Gewoon......prachtig! Nu heeft zij een uniek kleedje. Niemand in haar klas draagt hetzelfde.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie jurk in een prachtige stof! Je dochter straalt. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, heel zomers en een stralende dochter ! Inderdaad geweldig dat stofje !

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M