Social icons

Morgen gaat mijn mama op pensioen en zijn we uitgenodigd voor de receptie op haar werk in Brussel. Toen ik de uitnodiging kreeg was het eerste dat ik dacht, welk kleedje gaan we daarvoor maken? 
30 maart, iets vrolijks, veel kleur en lekker zomers zal wel mogen. 
Ik had nog een heel mooi lawn stofje liggen van Cotton and steel en de Bella done dress van Deer and Doe werd gekozen als model. 
Ik maakte deze al eens eerder voor de feestdagen, best een leuk patroon! 

Normaal word de jurk afgewerkt met biais, maar ik kon niet kiezen welke kleur. Dan maar voor voering gegaan, zo was de biais niet nodig. Is wel wat zoeken en puzzelen maar het is gelukt. 
De rok moest ik ook voeren want was anders vrij doorzichtig.

En nu het bijna zover is smijten de weergoden roet in het eten, ik doe morgen een winterkleedje aan met mijn hoge botten… Maar geen nood, ooit zal die zon wel weer komen piepen!





















De achterkant kon beter. Kleedjes die ik voor mezelf maak lijken zo goed niet te lukken dan die voor mijn kinderen… 
En jeuj, de gilet die ik voor mijn brooke kleedje kocht past ook op deze!




En ik haal ook nog even de foto's boven van mijn eerste Bella Done :-)




























Patroon: Bella Done, Deer and Doe
Stof: Vintage flora lawn, cotton and steel van bij fabric.com

3 opmerkingen

  1. ik ben geen bloemetjesfan, maar de tweede versie in de zwart-witte stof vind ik prachtig! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi! beide versies! De zwarte is echt tof in zo'n speciale stof. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, hallo, ik nomineerde jou voor de Liebster Award!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M