Social icons

Ieder jaar, deze periode hoor je mij (en waarschijnlijk vele anderen) klagen dat die winter nu wel lang genoeg geduurd heeft.
Dat we verlangen naar langere dagen, zon, warmte…
Sinds ik blog kwam daar nog een verlangen bij, namelijk buiten foto's kunnen nemen!
Met dit weer is een lente kleedje buiten trekken reden om opgepakt te worden voor  kindermishandeling ;-)
Nog maar eens binnen dan.

Het eerste lente-exemplaar werd er eentje voor Nona.
Het werd de Tinny jurk van Straight Grain patterns
Eén van mijn all-time favorieten <3




 De prachtige stof kocht ik bij Bellelien, Veel mooier in het echt dan op de webshop te zien is!
Toen ik mijn pakje 's morgens opendeed en ik zag de stof, daar werd ik nu de hele dag gelukkig van! Die kleuren alleen al!
Het kleedje zelf hield ik eenvoudig met enkel de aangeknipte kapmouwen en een cirkelrok. 
Als extra naaide ik een paar bijpassende kraagjes.
Een gele moet er nog bijkomen.
Oneindige mogelijkheden zo en elke keer een ander kleedje!
Ik ben echt zwaar fan :-D





De tutorial van de kraagjes kan je hier vinden en is ook van de hand van Straight Grain.











Het stofje kan je bij Bellelien nog is solden vinden, hier vind je de link!

5 opmerkingen

  1. Oeps, kindermishandeling check! (al vragen ze vaak zelf om even buiten te gaan poseren.) Het jurkje is prachtig, het stofje beet ook al meermaals in m'n bil, maar ik heb de webshop van bellelien al zodanig geplunderd dat mijn wederhelft niet zo blij zal zijn als ik helemaal geen remmen meer heb. Maar ik heb nog wel 'wat' ander moois ook :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk met die kraagjes. Je krijgt meteen 3 verschillendje jurkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee met die kraagjes, en ik ken het inderdaad met binnen foto's maken heb je nou ook niet zoveel variatie. Maar het jurkje is erg geslaagd moet dit patroon ook maar eens aanschaffen want die rok zou hier ook erg in de smaak vallen

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M