Social icons

Deze keer eens géén kleedjes voor die lieftallige dochters!
Dit keer dacht deze mama eens aan haar eigen!
Ik naaide twee maal iets waar ik hoog nood aan had… 
Vele vrouwen hebben te weinig opbergplaats voor hun handtassen, ik dus niet. 
Een noodzakelijk kwaad vind ik het, een kwaad dat ik dan nog vaak overal vergeet.
Een kwaad, dat wanneer ik het meesleur, heel mijn familie er hun spullen in kwijt wil. 
Hoe vaak ben ik niet de baan op zonder rijbewijs of paspoort, zolang ik mijn bankkaart en smartphone bij heb is het al lang goed voor mij. 
Enfin, een goed voornemen voor volgend jaar voel ik daar aankomen…

Het tweede naaisel is een portefeuille, ook daar heb ik schaamtelijke verhalen over. Mijn portefeuille was zo versleten dat ik ze niet graag meer bovenhaalde. Bankaart ook hier weer gewoon ergens los in of tussen en die portefeuille bleef thuis ;-)

Maar kijk, ik deed er wat aan!




De tas maakte ik deze zomer al, het patroon komt uit het boek: mijn designertas. 
Een klein en koket tasje, goed voor feestjes. 
De tas werd gemaakt met kurkleer en fournituren van bij de fijne webshop K-bas. 





De portefeuille, daar ben ik trots op!
En zot content met dit naaisel voor mezelf.

Het is een nieuw patroon van Compagnie M, namelijk Wallet project#17.
Echt zalig is deze om te maken, op mijn gemakje stap voor stap kwam dat goed. 

Ik kocht het patroon in een pakket, een samenwerking met K-bas, in het pakket zit al het martiaal dat je nodig hebt voor de portefeuille.





Er is echter 1 nadeel aan die twee mooie bij elkaar passende naaisels, de portefeuille past niet in de tas!
Reden voor een nieuwe tas?
Zeker als ik dat goed voornemen wil waarmaken ;-)






Wil je zelf aan de slag en zo een mega functionele portefeuille maken?
Neem hier een kijkje voor zowel het patroon als de pakketten!


BewarenBewarenBewarenBewaren

2 opmerkingen

  1. prachtig! jammer dat het één niet in het ander past, dat wordt dus nog eentje maken ,-) en dan nog een knijpportemonnee voor het kleingeld om het setje af te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi. Inderdaad jammer dat het niet ineen past maar ja zo een extra tasje kan nooit kwaad denk ik eh ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M