Social icons

 Indian summer, en wat voor eentje!
We kregen nog een paar tropische dagen voorgeschoteld.
Ik zocht een manier om het hoofd koel te houden…

Mijn collega en vriendin met wie ik geregeld gezellige naai dates hou was komen neuzen in mijn stoffenkast. 
Een fijne ruilhandel, ik kies uit de te kleine kleren van haar dochter, zij neust eens in mijn voorraad.
Ze koos er een mooi winters stofje uit. Ik knipte er haar een stuk af en er bleef nog net genoeg over voor een kleedje voor Nona.

Het stofje bleef even liggen, en net op die tropische dag kreeg ik de ingeving wat er mee te maken. 
En door naar dat winters tafereel te kijken… hield ik het hoofd koel.





De stof is heerlijk, met veel glitters in! 
Het is er eentje van Timeless Treasures dat ik ooit eens kocht bij fabric.com
Het patroon is de Tinny Returns van Straight Grain waar ik zelf een vals knopenpad opnaaide waaronder ruffels zitten. 
Het breekt het geheel op een fijne manier. 









De combinatie met de roze kniekousen vind ik ook zeer geslaagd, deze week eens gaan shoppen voor een mooie bijpassende gilet.
Weer een goed excuse om de winkels af te schuimen. 




5 opmerkingen

  1. Heel tof, die froezels en dat knopenpat! oh én de stof met glitters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo, ooo, en nog een keertje oooooo da's een mooike!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruikte het stofje een heel tijdje terug voor rokjes voor mijn dochters maar deze jurk is buitengewoon schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi!! staat haar beeldig en ik ben zwaar fan van dat knopenpat en de ruffles! van het stofje ook, daarvan ligt er (letterlijk) een metertje te blinken in m'n kast :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M