Social icons

De Maggie Mae, een mooi patroon dat al een tijdje op de verlanglijst stond.
Op de webshop van Bambiblauw stonden er twee nieuwe Timeless Treasures stofjes mooi naast elkaar te blinken, ik zag er direct dit patroontje in!
Het zijn echt mooie stofjes voorzien van mooie gouden accenten.




En dan nu de foto's op model. Mijn kleinste modelletje die vandaag een lastig dagje had, beetje moe denk ik. Het verlengde weekend zal haar hopelijk goed doen :-)



























Voor grote zus maakte ik ook nog een nieuwe kleedje, zelfde recept als het kleedje in de vorige blogpost.






Het enigste dat ik aanpaste aan de Maggie Mae is dat ik een rimpeldraad gebruikt heb in plaats van
plooien. Vind het resultaat best mooi :-)





















































Patroon: Maggie Mae van Shwin Designs
Stof: Black en metallic gold hearts & Hetch maetallic wit/goud van Timeless Treasures

2 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M