Social icons


Een tijdje geleden zag ik een nieuw patroontje passeren op facebook, de Brooke jurk van Rosie&Me.
Meteen was ik verkocht aan het leuke retro-getinte model.
Eens het patroon toegekomen was, was er weer de twijfel: welk stofje?
Bij Bellelien vond ik er twee naar mijn smaak maar dacht ik ga toch eerst voor een test-jurk met een stofje dat ik nog liggen heb.

Dit werd een stofje uit de collectie van Cotton and Steel. Lag hier al een paar maand, nu ik het verwerkt zie ben ik er helemaal verliefd op en vraag ik mij af waarom ik het zolang liet liggen!




Zelf poseren doe ik niet graag, maar bij gebrek aan paspop geen andere keuze. Vrouwenkleedjes presenteren niet op kapstok vind ik.
Maar nog wat volhouden met Puur eten van Pascale Naessens en misschien komt het ooit wel goed met die frustraties over overtollige kilo's.
Hoop doet leven ;-)




De rug is niet helemaal ok, maar een test-jurk zijnde maak ik er mij  niet zo druk in.
Iets terug losdoen en herbeginnen is zo een prutswerk…



























Bijpassende cardigan vond ik in mijn favoriete kledingswinkel voor mezelf, de AS Adventure.




Patroon: Brooke Rosie&Me
Stofje: Cotton and Steel Tangrams in navy van bij fabric.com
Cardigan: King Louie
Knopen: Veritas

15 opmerkingen

  1. Gave jurk en als dit je teststofje is ben ik heel benieuwd naar de stof die je eigenlijk in gedachten had ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, zo mooi!!! Alles klopt en je vond zo'n leuk truitje!!!!
    super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop toch dat je dit testkleedje gaat aan doen hoor!Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nogmaals WAUW! Echt de titel 'test-jurk' niet waard. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! zou ik zo kopen als ik het in de winkel zou zien hangen!
    vraagje: heb jij iets aan de hals veranderd? op het patroon zelf dacht ik dat de hals hoger kwam, maar bij jou vind ik die perfect vallen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment! Ik heb er niets aan veranderd, heb volledig het patroon gevolgd.

      Verwijderen
  6. Waw, die is mooi! Benieuwd waar je het patroon vond ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, patroon komt van het stoffenhuis en is binnenkort ook verkrijgbaar bij Bellelien.

      Verwijderen
  7. Wat een leuke 'Brooke'- versie heb je gemaakt!
    En dat nog wel voor een test - jurk!

    Zou ik je toe mogen voegen aan 'The Me Gallery'?
    http://www.rosieandme.com/the-me-gallery/

    X - Esther (Rosie)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De test was van de eerste keer raak :-D Een top patroontje ook met fijne uitleg, ik maak er zo nog.
      En ja hoor, wat een eer om in jouw galerij te mogen staan!

      Groetjes Nathalie

      Verwijderen
    2. Leuk!

      Je staat er mooi op hoor! De tekst heb ik van je blog...als je wilt dat ik iets wijzig, doe ik dat meteen. Dan hoor ik het wel....

      http://www.rosieandme.com/portfolio-item/creatie-van-rosie-nathalie/

      Succes met je tweede Brooke versie....daar ben ik nu natuurlijk ook benieuwd naar ;). En ook met je verdere projecten en leuke blog!

      Verwijderen
  8. Heel mooi! Ik heb het patroontje ook net besteld. Misschien aap ik je cotton+steel ideetje wel na :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M